Arıcılık , Arılar , Arı ürünleri... Kısaca arı ile bağlantılı her şey.

Bilgi paylaştıkça güzelleşiyorsa, bildiklerimi ve ustalarımdan öğrendiklerimi sizlerle paylaşarak, bilgi ve deneyeimleri da güzelleştirmek için burdayım. Benim olduğum her ortam da arıclık vardı simdi sanal ortamdayım. M.Emin ÖNAL

Çarşamba, Kasım 29, 2006

AKADEMİK ÇEŞİTLİLİK!

İşte Türk Eğitim Sistemsizliğinden komik bir alıntı.

Celal Bayar Üniversitesi Alaşehir Meslek Yüksek Okulu Arıcılık Bölümünden 2006 yılında mezun oldum.

Geçici Mezuniyet belgemi , dün , 29 Kasım 2006 tarihinde aldım.

Her şey normaldi biri hariç.

Aldığı Akademik Derece : Meslek Elemanı (Arıcılık)

Ben şahsen Ziraat Teknikeri unvanıyla mezun olacağımı zannediyordum ; ama Meslek Elemanı olduk çıktık.

Biraz soruşturdum geçmiş mezunlardan bir kısmı Arıcılık Teknikeri olarak mezun olmuş.
En son 2005 mezunları Ziraat Teknikeri olarak mezun oldular.
2006 yılı mezunları Meslek Elamanı olarak mezun oluyor.

Ne bölümde ne de ders içeriklerinde bir değişiklik olmamasına rağmen ne hikmetse aynı eğitimi alan öğrenciler 3 farklı unvanla mezun oluyorlar.

Peki Ziraat teknikeri , Arıcılık Teknikeri ve :Meslek elemanları arasında ne gibi fark var?
Bu konuyu avukat dediğimiz kişiler ( Beklide onlar da Hukuk Elemanı olarak diploma almıştır.) araştırmaya başladı.

Sonucu paylaşacağım.

Arıcılık Meslek Elemanı
M.Emin ÖNAL

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home